Live Loud

Jag heter Zabina och jag är en ren pysselmänniska. Sedan barnsben har mitt hjärta slagit extraslag för allt man kan skapa med händerna och huvudet.

Idag har jag mitt egna frisör och Smyckesföretag, -Live Loud. Jag gör alla mina smycken själv, mina smycken är till 99,99% nickelfria om inget annat anges.

Kontakt:
[email protected]
[email protected]

Leverans:

Leveranstiden på smyckena är från 1-6 dagar när bekräftelse och betalning är gjord, leveranstiden kan ta längre tid under högsäsong då meddelas du detta. Leveranstid kan ta längre tid vid specialbeställningar, eller då smycket är slut och måste tillverkas.

Ångerrätt?

Går ditt smycke sönder av oskyldig anledning, så reparerar jag eller skickar ett nytt smycke efter vår överenskommelse!

Liveloud tillämpar ångerrätt enligt distans -och hemförsäljningslagen. Ångerrätten gäller i 14 dagar och gäller på oanvända smycken och i obrutna förpackningar.( påse, paket, cellofan) Eventuell returfrakt står du som köpare för. Meddela alltid en retur i förväg så att inga oklarheter uppstår.

Tänk på att vårda dina smycken!

*Vid varje beställning följer förvaringspåse, använd denna!

* Förvara gärna dina smycken var för sig och i en miljö där de inte blir utsatta för fukt.
* Använd aldrig dina smycken  i närheten av vatten, exempelvis då du diskar, duschar eller tvättar.
* Olika oljor, parfym, hårspray och kemikalier sliter på smyckena så låt dessa torka in i huden innan du tar på dig ditt smycke.
* Tänk på att hudens egna oljor kan påverka smyckets utseende och att personer med vissa hudtyper inte kan använda silverpläterade smycken. * Silverpläterade smycken tappar naturligt sin färg med tiden, men har en längre hållbarhetstid om man sköter dem väl.
* Om dina smycken får en beläggning utav smuts eller liknande gnugga då bara med tummen eller en duk på området så försvinner det mesta!





Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!