En dålig arbetare skyller på sitt verktyg

  • Jag gick upp 5.30
  • Buss 6.27 där jag möter Linna sötan
  • Tåg mot skolan 7.27, det märks att Emma är tillbaka
  •  8.20 Matte
  • frisöööör resten av dagen,
  • helt plötsligt är klockan 15.25 och vi ska snart sluta
  • 16.00 vi hann med tidiga tåget
  • Jag är hemma 17.30
  • MAGKNIP.

Jag klippte Linnea idag!
Jag blev verkligen nöjd det blev hur fint som helst, Linnea är skitsnygg :)
hur som helst så var det mycket prat om magont idag i skolan. Efter lunch fick jag magknip och har haft det sen dess och det är inte det skönaste. Undrar om det är psykiskt eller fysiskt?

Jag ska ta mig i kragen nu och jobba matte, Svenska och så. Jag som har så höga krav på mig själv, men lever knappt upp till hälften.. Jag är underlig..



Idag är ju faktiskt den femtonde och jag och Martin har varit tillsamans i två år. Speciellt va? =)  ♥





Jag och pappa ska åka till Spanien på semester i mitten av November, förstår ni vad skönt?



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!