Man sover och sover och har inte tid att vila sig

Söndagskväll.
Jag har i princip inte gjort någonting alls i helgen, helt sjukt tråkigt. MEN skönt. har sovit massa! ( I fredags shoppade jag litegranna  köpte en ny ullkappa faktiskt. )

I morgon kommer Bella med VOVVVEN Saga, vi har redan räknat ut att det kommer bli lillen, Klara som kommer bestämma i gruppen tripp trapp trull, Klara, Bimba, Saga. Haha!

Just nu har jag typ 8000:- i min plånbok, det är så irriterande att när man äntligen har så mycket pengar att alla pengar redan har bestämda saker de ska gå åt, så jag kommer kanske ha 500:- kr kvar av det där...

Min älskade Martin fyller 18 år i morgon. och jag får inte ens träffa honom för att krama om och säga grattis för han är i Turkiet...

(Borde ha städat på mitt rum eftersom Bella kommer i morgon)



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!