Torr hosta är dödens trumpet

Måndag i dag. Lika trevlig skoldag som alltid! Idag var det en tjej, eller kvinna var hon faktiskt 43 år vilket man absolut inte kunde se några tecken på , Susanne heter hon. Hon pratade hela förmiddagden om Permant, ett viktigt ämne så jag spetsade öronen vilket gav reslultat, det var intressant. Men det visste jag ju innan :)

JAG KÖPTE EN NY HÅRSPRAY IDAG, DEN BÄSTA SOM FINNS.

Klippte håret idag igen i all hast, ja, ehm.. Det blev snett... Men duger åt mig.. Pappa blev iaf glad att det var ännu kortare, vet inte varför men han gav nästan ifrån sig ett glädjerop. Pappa har nu köpt en datormaskin som han kallar det. Men han vet inte mycket han visste faktiskt inte att man kunde ha datorn på om man inte hade internet!!! :D men det går frammåt..

Sedan hade jag utvecklingssamtal med min gulliga Mentor Irina, henne tycker jag om. Det gick bra:)
Elgiganten var nästa stopp på shemat och jag som trodde att det var sista gången jag skulle få lämna in den, men om samsung inte ansåg att det var samma fel igen så måste jag då lämna in den en fjärde gång och sedan få en ny.. GAUD. Det tröstade mig iaf att de var tvugna att ge mig en likadan telefon eller en snäppet bättre! =D

Jag är förkyyyld:O Käns som om jag har fått kikhosta imellanåt.

(Martin reser iväg till Turkiet på lördag utan mig)

JAG OCH MIN FAR SKA TILL GRAN CANARIA DEN 17:e NOVEMBER, ÄR DET INTE UNDERBART?



+



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!