Varav hjärtat är fullt, därav talar munnen.

Idag har varit en sjuk dag, jag har inte mått bra alls, halsen och huvudet värker. Om jag skulle visa min blåsa jag har på tungan skulle den vara med i guiness rekordbok. BLÄ.

Mitt hår är avklippt och jag mår inte bra.. Usch.

Nästa vecka är det lov, och jag ska verkligen behandla veckan som lov. Jag ska ta tid för familjen, hunden och vänner. På måndag ska jag nog vara med Bella, vi ska prata , det mår vi bra av för båda har vi problem, stora och små. Martin är bortrest hela veckan, så jag får tid för mig själv och viktigeheter. Skönt.

Sova nu så jag orkar upp till skolan i morgon jag har ju bestämt att jag måste gå i morgon. puh.



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!