Vördar du hunden, får du lort i lön

Så då var det första dagen på höstlovet, jag har bara varit hemma och tagit det väldigt lugnt.. Jag har jobbat lite matte också.  I morgon ska jag kolla på reprisen på grey's för det missade jag i onsdags. Att jag ens skriver det här påvisar bara hur besatt jag är av programmet (+desperate). Haaha. Kul ju.

Jag vill göra något jag är så uttråkad! Men jag såg en rolig film nyss iaf med mamma, parental advisory den var faktikt riktigt bra :)

Turkiet är Martin m. familj på väg till. de flög 16.25..
och på måndag fyller han 18 år, vet absolut inte vad jag ska köpa.

Söndag - Grey's. Matte, Hundarna samt sola.
Måndag - En heldag med Bella och vovsingarna. <3
Tisdag - Badhuset med syster kanske? Plugga engelska, provet gick inte bra alls. skäms zabina.
Onsdag - Myskväll med flicksen?
Torsdag - Reijmyre Emma och Linnea.
Fredag - Partyy
Lördag - Ta hand om mig själv och hundarna
Söndag - (..)



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!