Zabina

Igår var det lite fest. Lite för mycket, jag tror inte jag ska ha fest något mer.
I början var det endå riktigt roligt, alla mina älsklingar var där på samma gång! Och vi sjöng låtar med the sounds PEACE AND LOVE -07, peace and love -08 i'll be there.

Idag ska jag plugga lite matte och svenska kanske, om jag orkar.
Skulle behöva bada min hund och mig själv, det måste jag ju faktiskt göra.. 

Klippa mor sen kanske. :D


Nu har jag badat min hund. Hon ser alltid så ledsen ut när hon sitter under duschstrålen men sen efteråt springer hon runt gladare äm någonsin!

Här ligger jag på en lördakväll och pluggar mens alla andra är på fest eller med sin pojkvän..
Fan antingen är jag skittråkig eller duktig.
Just nu är hip hip hora på tv. och den filmen är verkligen så jävla dålig!!!!!!!!!!! DÅLIG. 
Jag ska INTE kolla på den.

[Jag vill inte vara ensam, jag vill mysa. Jag vill kramas med någon jag älskar, allt är jobbigt just nu. för mycket att tänka på.]



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!