apfight

Jag är morgontrött och på bråkhumör, bråkbråkbråk! Ge mig.

NU ska jag ta min brandbil till cykel (hoho) och åka ner mot Linneas jobb, NEJ jag gör det inte friviiligt utan Linnea tvingar mig och mutar med diverse räkmackor och skit. Efter vistelsen (;Läs zabbe får plocka disk och hjälpa till på fiket) på fiket så ska jag hoppa in och lägga mig i solariet. Jag ska bli fuskbrun nu till canariasresan jag och Plinnis ska på om mindre än en vecka.

PÖzZzochKjaaaam / pippi



Postat av: viktoria

jo för de där med martin. så jävla sjukt, när jag får reda på vem fittan som snackar skit är.... jobbigt läge. =/

2008-12-27 @ 14:41:17
URL: http://shakaliina.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!