Flicks

Ikväll har Sara bjudit på ett minijulbord, tolkade det så iaf? :  ) Jag lärde mig dricka glögg, njuta av det vill säga.  ' ' ,
Just nu ligger Lillis och Sara i sängen och kollar titanic, jag kan bara kolla de roliga delarna, sexet i bilen och festen i tredje klass. Den sista biten av filmen tänker jag spendera här framför datorn, här är det tryggt. Det räcker med att jag hör ljudet så dör hela jag. uuuh.

Idag är jag på så jävla pissigt humör förövrigt, jag säger saker jag inte borde säga och reagerar inte som jag borde. Det går lite åt helvetet med det mesta dom här dagarna. Kanske inte var en bra idé att hämta min mobil, så att jag har en fungerande mobil att ringa med liksom...

I ALLE FALL så ska jag sova här och mysa med Sara hela natten. Puss på mina brudar.






Hemma hos Sara finns det massa old pics, denna får symbolisera spökeriet här hemma.


Snart är det Juldagen igen . rrr




HÖRRNIII! FAN FAN FAN vad de är så sjukligt kära, Jack och Rose i Titanic.
I natt ska jag pussa på Sara hela natten.


Postat av: Linnéa

Erkänn att du helst ville pussa på mig :(

2008-12-17 @ 14:20:46
URL: http://lillix.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!