födelsedag

Idag fyller min älskade Ewa år ( mormor ) hon kommer snart hit och då ska hon få världens finaste presenter!!

I natt drömde jag att jag skrev ett brev, eller en text i ett block till en tjej jag inte hyser speciellt mycket kärlek till. Blocket var som den där dagboken Harry Potter skrev i. Han fick svar direkt, precis som jag. Bara det att, haha hon hade tydligen en mic inkopplad så jag hörde hennes röst också.
Allt var så sjukt verkligt och jag kommer i håg allt jag skrev. Jag skulle verkligen vilja skriva det här nu, men det tjänar nog inget till så GOD JUL FUCKERS. Hoppas ni håller tyglarna hårt under jul och nyår, jag gar ju ut lIX..

Nu blireee frukost med Felicia, feffe99 (internt) :)

God jul




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!