godmoorgon

Måndagsmorgon it is. I går fick jag ett ryck att börja med min uppsats och då hittade jag massa fakta som jag inte gjort förut. Så nu är det pluggtider för mig. Liberia vs Sverige. NU ÄR DET HÖG TID FÖR MOI ATT RYCKA UPP MEE.

På eftermiddagen kommer papput hit för att köra mig till Norrköping. Man kan ju tycka att det inte är mycket begärt att stanna på öb och typ rusta, men MEN min pappa är den mest stressiga pappan i det här landet. Han har nog mest vuxendamp av alla vuxendampare också. eeh gillar honom ändå!

Damer och Herrar jag vill bjuda på väldigt old pics.
Några FÅ av dem..

Innan Robbie williams



typ sjuans vilda nattliv?haha



grillmys med högstadievänner



Jag och sara i kanske 8:an?



Jag och Bella :)



Jag och mamma på grönan



Martin i klädbutik i Holland



Martin i hans kusins gröna kök i Holland.



Jag och Petra när innebandyn var en STOR del av mitt liv



Jag spelar och lillis slåss



Jag i Italien



Jag och Felicia på hennes skolavslutning



ett farligt nyår



Jag och Martin när vi var kära



Millan i sjuan!



Nyår för jättelänge sen!



Någon gång när jag, Martin och Pontus busade i snön. Tror pontus stod mest för den biten



Adam får väl skäll av bajsanna som vanligt



Klassen. Max och Björklund



Nyår!



Några nyår sen!



Lillis fyller ååår! 15? eller 16?



klassfoto i nian tjejerna haha



Typ 8:an Max och lillis. Lite Balle, dennis, björklund och people syns



En liten söt Zabina med stora tänder i sjuan tror jag



Lillix, sagge och Zabi. Någon sommar för länge sen då vi jämt var fulla :D



Jag och Amanda för inte så länge sen.



Nån hundochbus dag med Bella och Saga



Skolavslutningen i nian Jag och prillan



Gröna luund. Så jävla kul med endast en person haha!



Inte ens så fasligt gammal bild på Vickis (lillisomoa) och hennes snyggaste solbrills.


Inte så gammal bild på Lännä, vi är coola i solen med johnossi.






Postat av: Sara

hihihi:)<3<3<3<3<3<3

2008-12-01 @ 16:23:10
URL: http://eklundsara.blogg.se/
Postat av: petra

men gilla bilden på osss :) saknarrrrrrrrrrrrju! <3

2008-12-24 @ 11:48:44
URL: http://petrastaaf.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!