Gubbar med hatt

På tåget på väg tillbaka till Norrköping klockan 13.00 idag satt jag med en gubbe med hatt. Ni vet med rock och hatt. Sådanna gubbar som gillar jazz. Min gubbe pratade med mig, så där ödmjukt men lite busigt. Precis som min morfar, saknar honom.

Gubbar med hatt som gillar jazz är sådanna gubbar som det ska finnas fler utav, vi ungdommar behöver gubbar med hatt! Det vi inte behöver är gubbar som fräser åt en och ser ner på en, tjuriga gamla gubbar.

ikväll ska vi på modevisning och i morgon ska världens bästa L I L L I S firas. GREJT.



Postat av: Linnéa

lik din pappa

2008-12-04 @ 23:19:14
URL: http://lillix.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!