Hoppar

Jag hatar när man varit inställd på en sak länge.. ..sen så tänds ett hopp... ...sen försvinner det. Men vem gör inte det då?
Eftersom jag inte ska befinna mig i vår lägenhet tonight så ska sluta ha ont i halsen och ta hand om mig själv inför morgondagens alla bravader. KLASSFESTEN.

Idag har jag varit såå duktig, jag klev upp halv sju, tog ut alla hundar, gjorde mig skitsnygg, åkte sjukresa in med Felicia till sjukhuset, gick från sjukhuset ner till stan, handlade lite julklappar, konkade på alla påsar och en hemlig NÖDväska. Och ni som aldrig dragit på en rullstol förrut vet inte hur rungt det är ibland, det är inte som en barnvagn..
En svettig Zabina med alla påsar och hemliga väskor fullföljde Felicias önskemål och så gick rullstolsjäveln sönder!!!

Synd om oss va?

Sen nyss gjorde jag världens snyggaste smörgåstårta till Niclas. Min första smörgåstårta blev fantastisk.







Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!