Jag hatar vingåker

Jag hatar att bo här, jag hatar att vara beroende av buss och bil, som ingen jävel har.
Jag vill verkligen bo i Katrineholm som jag alltid har gjort så jag kan gå iväg en timme och komma tillbaka hem igen när min förbannade handikappade familj behöver mig!
raseri. pusspådet

En klassfest har i alla fall ägt rum och den var så jävla kul! Jag skulle dock vilja klassfesta igen så jag kan säga alla saker jag inte hann med att säga, och så vill jag komma i håg allt roligt också...! :)















Hell of a night.


Postat av: Fanny

Så roligt med klassfest, vårasn var inte så lyckad haha!

2008-12-21 @ 21:54:26
URL: http://faaanys.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!