kaffe påverkar inte mig

Som ni läste igår(?) så drack jag två koppar kaffe vilket är väldigt ovanligt för moi. I natt när båda mina öron värkte p.g.a. Mina nya(..) håltagningar, som gjorde det svårare för mig att somna, så kollade jag på ett program om nedfrysning. Det finns två seriösa företag i USA som erbjuder nedfrysning av hela kroppen, eller om man så vill bara huvudet för en billigare penning.. Förklaringen till varför man bara vill ha huvudet är för att man vill ha en ny fräsch kropp när man kommer tillbaka till fraaa... mmm..ttiiideen...
På företaget är majoriteten av de anställda som utför arbetet helt utan medicinsk utbildning, och för den här nedfrysningen betalar man sjuka belopp.
När "huvudansvarige" pratar om de nedrusna kropparna så verkar hon inte ens själv tro på det, hennes tro på allt det här är att framtidens forskning ska ta hand om alla kroppar och hur det ska kunna återuppväcka dem.

Här är en av mina vilda hundar, Ella heter hon och hon är också en som verkligen förstör min sömn. Ser ni hur djävulshornen bara vill ut från pannan?




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!