måndag

Måndagen. I dag flyttar Lillis ut ur trappen där vi har hittat på mycket bus,där vi har många minnen och stoj.
Sara är i Stockholm m. boyfriend, Linnea jobbar och jag hade inte ens tid att åka ner till'na. 

I morgon ska jag åka till Stockholm med den mest rastlösa, självupptagna och stressigaste mannen på den här jorden : Min far, Claes Traneskog. Lycka till att mellandagsrea Zabelina. Det kommer sluta med att han går någonstans med hans stockholms-vänner och jag springer runt som ett fån själv i hopp om nyårskläder... ..utan smakråd dessutom. 
SARA VILL DU FÖLJA MED? lillis?

på fredag drar vi till gran canariaaa!! wihoho

JAG OCH LILLIS hohoh


Postat av: Ronja

Gud vad du kommer att sakna mig! :D

2008-12-29 @ 22:52:38

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!