Skrivblockering

Enligt efterforskningar på wikipedia och google som Linnea gjorde så tror jag att jag ska skämmas över mitt senaste inlägg här nedan. Jag tror att jag varit lite för självsäker när det gäller det där uttrycket, det brukar tydligen bli felanvänt. Uttrycket är egentligen skrivblockering. Det var antagligen det Rowling hade när jag berättade det för Lillis för länge sedan. Haha.

Idag har jag uträttat stordåd, jag har gått ifrån gymnasieleven Zabina som kämpat upp till sitt första g någonsin, till lilla Zabina som drog iväg mot Katrineholm som ett vilset yrväder för att bli liten med tandställning igen. Glöm att ni någonsin kommer få se den, den är avtagbar. Nu är jag hemma i Norrköping efter 22 minuters solning, efter solariet stod jag naken när dolt nummer ringde, det var min handläggare kändes lite wierd att stå och snacka allvar med honom naken i ett solarie.



Postat av: m

grattis till ditt första G! keep going girl

2008-12-14 @ 04:15:20

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!