snor

Grey's är den bästa serien av alla serier, one tree hill är nog snäppet under, eller samma. vet inte.
Jag är verkligen SJUKTSJUKT förkyld just nu, min näsa är svullen, röd och helt full av äckligt snor.
Nässpraynarkoman som jag är så tänkte jag att två sprut kunde få tillbaka min livsglädje och just någon minut senare öppnar sig ena näsborren en aning så jag kan andas. HALLELUJAH Men då är det Grey's på tv så jag börjar gråta som ett övergivet barn och min näsa fylls med äckligt tårsnorslem typ.


Övergivet_snorigt_barn_91


Postat av: Raaor.

Jag tycker faktiskt synd om dig, sweet-ass! ; -)



Sliskiga pussar

/Kåthårigbubbelgumskille25

2008-12-04 @ 14:19:12
URL: http://philipfohlin.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!