Tala om vem du är.

Säg det högt, tala högre, du som inte bryr dig om
vad mina händer gör
utanpå och innuti
jag visste inte att man kunde gå så långt
Tala om vem du är denna gången
Vem tror du att du är denna gången
Tala vem du är denna gången
Vem tror du att du är i den här sången

Där är du som aldrig kommer
Här är jag från din skugga
Säg någonting jag inte vet om dig
Allt är detsamma vare sig du vill det eller ej


Jag har lyssnat på massvis av musik hela dagen idag, jag känner verkligen jättemycket när jag lyssnar på vissa låtar och jag älskar verkligen vissa band så sjukt mycket men när jag lyssnar på kent så är det nästan alltid något extra.!

Jag var nyss och sprang i 20 minuter och solade på det. Ville ge er lite ångest som inte tränar nu innan jul...



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!