under

I morse någon gång tog jag den allra sista skvätten i min nässpray.. ..jag klarade mig nätt och jämnt tills min Ewe kom med hennes iskalla bil och hämtade upp mig för att köra mig mot Julita där de har apoteket-ombud i cityhallen.
I kassan så säger den unga osäkra brunetten att nässprayen är slut............ Det slutade iaf med att jag tvingade fram två barnnässpray.

Världens bästa Madde sov här i natt och vi hade sviiinkul som vanligt och pratade skit och killar som små 14 åriga flickebarn! Det värsta är att madolo bor i Skåneland som ligger en miljon mil från mig.

Det verkar som att det råder dålig stämning Katrineholm över just nu. Folk vill avsluta året med ovänner, nice.
I mitt lilla huvud råder det tvivel på min kvinnliga konst. Ett mysterie det där..




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!