morrhoppa med handskar

Klassfest på juldagen var fränt. Adam och Sebbe bjöd oss på det efterlängtade. De gav oss en två-minuters-show men det räckte! Igår hade vi svinkul, jag ångrar lite att jag tog nattbussen då det hände grejjjeeeer i Katrineholm!
I natt bestämde Linnea och jag att vi skulle ta elvatåget till Norrköping, som ni förstår blev inte det av, b.la. för att jag fortfarande var full när klockan ringde! In mot Katrineholm åkte vi i raketfart men missade tåget så det blev en shoppingrunda i k-holm. På eftermiddagen så har jag försökt att se ljuset i den 3 mil långa tunneln jag har framför mig. Mitt rum är utan hopp snart...

Klassfest



Internt



farligt med röda ögon!



Lillis är snygg



Sara är snygg



Alex fotar hej vilt



gissa håreT? Adam och zablina



Tommy och cissi!



Adam och babelina



Zabelina är full



Sara porrar sig



Snyggaste, bästa.



Tre töntar som är roliga



Alex som räddar all data



SÅ HÄR COOL VAR JAG INNAN!

R a



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!