Vildmarkshotellet.

Familjen, och jag (..) är i kolmården nu på världens mysigaste hotell.
Snartsnart ska vi kila ner till spat och basta, bubbla och simma. Senare idag ska vi möta tigrarna, det var bestämt lejon men eftersom Felicia sitter i rullsol gick tydligen inte det. Zabelina ska träffa delfinerna en annan gång, och vargarna.

Imorgon ska jag kanske gå stavgång i djurparken, om jag orkar upp vill säga. Direkt efter det är ett yogapass som jag funderar på också. Det ingår ju liX.

Jävlar vad god frukosten var ska jag ju tillägga!



Postat av: Sara

Myyysmyss! Vad kul för dig! Jag vill också åka på spaa! :) Puss darling <3

2008-12-13 @ 18:24:38
URL: http://eklundsara.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!