Zabina har ont i händerna ;*

Jag har torka. Jag är tom.
Jag har skrivkramp.
När Lillis var liten, mindre, för inte så länge sedan faktiskt så trodde Lillis att när en författare fick skrivkramp, så fick hon just skrivkramp alltså kramp i typ händerna/handlederna. Det tycker jag är himla roligt!


Postat av: Anonym

2008-12-10 @ 22:10:19
Postat av: emma

Jag köpte dom för en vecka sen, och la upp dom och skrev sådär enbart för att inte någon i min närhet skulle köpa likadana för det är så förbaskat tråkigt. säkert, jag vet att du köpte dom häromdagen, och jag vet att du läser min blogg och fick säkert syn på dom på det viset. Synd att du inte kan välja något annat, något eget när det finns hundra andra modeller och när vi går i samma klass. Men, mina skor är mina skor och dom är snyggast i världen om man kan bära dom på rätt sätt.

2008-12-10 @ 22:20:13
Postat av: Linnea

Det är ju så dumass! Man sitter och skriver och får skrivkramp! Ont i fingrarna, nästan kramp så man inte kan fortsätta, schysst kontring av emma där föresten!

2008-12-11 @ 14:32:00
URL: http://lhalonen.blogg.se/
Postat av: Anonym

HAHA! "OM MAN KAN BÄRA UPP DOM PÅ RÄTT SÄTT" vilken jävla sköning! 1.40 lång också! hah

2008-12-11 @ 16:08:25
Postat av: Linnéa

Jag håller med Linnea. Det är väl så man menar också? :s

2008-12-11 @ 18:36:53
URL: http://lillix.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!