chips


Roligt att jag har uppdaterat!! NO. Jag har haft fullt upp att vara sambo med Linnea. Haha :D
Igår var jag iaf på en liten tillställning för första gången, jag valde att bli salongsberusad som det så fint heter. jag hade det mycket trevligt, över förväntan!
Efter att vi hade varit hemma hos Ellens storebror så sprang sprang sprang alla till tåget som skulle ta oss mot vingåker. Jag har aldrig varit så stressad till ett tåg, eller varit så glad på konduktörerna!

Jag kom nyss hem ifrån Linnea, där åt jag av deras G O D A grillmat sedan hjälpte Linnea och jag åt att färga Lenas hår. VACKERT blev det.



Min nya tröst är chips, helst sourcream men det går an med vilken chipssort som helst egentligen. I loove it.



Nu är det sängem, colan, chokladen med smak av appelsin och chipsen som väntar.
på måndag ska jag åka och bo med min syster och min mamiiii !!! Sedan kanske de kan komma hem över helgen på
permesion!




Postat av: Zabina

Stavar du med Z på riktigt eller är det du som valt det själv? Ha det bra.../Zabina

2008-07-14 @ 09:55:26
Postat av: Linnéa

Hon stavar så på riktigt :)

2008-07-14 @ 19:16:17
URL: http://lillix.blogg.se/
Postat av: Sara

Zabbe jag saknar dig. När ska vi ses egentligen? <3

2008-07-20 @ 22:54:19
URL: http://eklundsara.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!