En bra dag

Hejsan. Idag är ytterligare en ny dag. Vid ett flyttas min syster med ambulans till mälarsjukhuset, jag hoppas kanske att hon inser att hon nog inte kommer orka begravningen vi ska på i morgon. Morfar ska begravas i Borlänge så det är en lång sträcka för henne att transporteras.

Ikväll ska jag åka till Eskilstuna för att träffa Felicia igen, men denna gång med hennes och min bebis, Ella och Nalle. Desutom ska jag överraska henne med pannkakor.

Snart kommer Katrineholms-kuriren hit för att fota mig och Nalle. Så läs tidningen i morgon om vår Saga. :)



Postat av: Linnéa

Ah klart vi ska kolla! Hihi sneis

2008-07-04 @ 11:44:52
URL: http://lillix.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!