isolering

För att göra det hela kort, Ella, felicias hundvalp smet ur kopplet idag och sprang efter en pudel som nyss har blivit attackerad av en stor shäffer ( Den andra pudeln dog av shäfferns bett) och skällde och skällde så fick jag inte tag på den lilla lilla skiten. DET var droppen, jag gick in med bestämda steg och låste in mig och vaknade ur min dvala nyss.

Jag tål INGENTING. Nu sitter jag här och tycker synd om mig själv för att jag är så fånig (!??!?!)


Idag har jag iaf fixat ett nytt konto, så fick jag en gladöverraskning från försäkringsbolaget. Jag ska visst få ett ganska bra förskott på mina skador, förskott :)

känns skönt att jag Fyrdubbelt försäkrad, deeniii!




Min hund i ett nötskal, hon ska efter mig vart jag än går. Även när jag sitter vid datorn ska hon vara så nära migsom möjligt. lite trångt kanske?







Sånna här bilder är INTE ovanliga i min kamera, tagna av Linnea. saknar henne.



Postat av: Fanny

stackars pudel!

2008-07-27 @ 10:45:48
URL: http://faaanys.blogg.se/
Postat av: Fanny

Men du sa ju att pudeln dog av shäfferns bett ?!?!

2008-07-27 @ 16:56:08
URL: http://faaanys.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!