ny kamera, nytt liv

Älskade dator.

Nu fungerar mitt internet igen, det börjar bli lite tjatigt..
Som tur är har jag varit mycket borta, och kunnat tänka på en hel del annat!
Jag har en jätteglad nyhet till alla som är fundersamma på vad som försigår i mitt liv. Min syster fick för första gången komma hem över helgen! nu, efter en lång helg är hon tillbaka på mälarsjukhuset, troligtvis kommer hon kunna komma hem varje helg, men en lång inskrivning på sjukhus väntar vi oss. Om någon månad ska hon på Sveriges bästa habbit, hon ska bara läka klart!



När man har internet kan man också uppdatera sig lite om vad som händer, oh YEA att skolan ska börja är ju skit bara det, sen nu när vi har en månad buss framför oss, = LÄNGRE RESTID, sjubussen från k holm? jag som verkligen behövde längre restider...., jag och Linnea låg på 4 timmar restid om dagen med tåg. Kul det kommer bli nu med buss!!


Tidigare avgång på många tåg

Från den 18 augusti till och med den 19 september arbetar Banverket med att reparera tunnlarna i Graversfors, norr om Norrköping.




Jag har köpt en ny kamera, en fjärde haha! Jag måste fota Felicias framsteg! Dessutom kan jag inte leva utan en kamera! Igår köpte jag playstatipn 2 och guitar hero! Nu är jag fast!

Min sötasötasöta Lillasyster Felicia!



Så här fördriver vi vår tid på sjukhuset!



och med fantasi, haha!



Min nösse har fått en kunglig bädd.


Postat av: Sara

Söt hon är!

2008-07-23 @ 09:39:07
URL: http://eklundsara.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!