Playstation kan vara det bästa som hänt

Grillat.
Idag kom Felicia hem igen!! Hon blev överlycklig över att vi har köpt hennes favoritspel, Guitar hero, singstar och buzz! Nu har jag och Linnea fullt upp!
Dessutom kom Michelle hem med ett nintendo wii idag med! :)
Min käre Ewa (DUBBELVEWA som Linnea kom på så fint ehehe) kom hit idag och bjöd oss alla på grillat. Skönt för Flisan att sitta ute och nyttja sommaren lite.

Nu är det bestämt, bröllop på lördag! Min "låtstas-farbror" ska gifta sig. Ska bli  R O L I G T  att träffa alla igen!

Nu ska jag på spelningen igen :)




''''''''''''''''''''Så här snygga var vi i norrköping när vi hälsade på vickan'''''''''''''''''



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!