Skogsmulle

Paniken flödar i mig. Jag har inte fåt min mens och den enda jag har sovit ihop med är Linnea som jag kan minnas. Jag antar att enda alternativet för oss nu är att gifta oss och gömma oss i någon barack ute i skogen tills det lilla miraklet är fött.




Jag har iaf varit på bröllop och det var jättefint! Jag fick ont i acken och huvudet frammåt kvällen så  jag orkade inte riktigt med allt. Men det var iaf jättetrevligt att se alla igen! :)





Förresten så utnyttjade vi torpet för första gången och det är en kväll jag inte kanske någonsin kommer komma ihåg, och jag har aldrig varit så dålig dagen efter! fyyfan!. Vi hade det iaf JÄTTEJÄTTREtrevligt!



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!