orättvisa

Nu är det ingen mer skola förren skolavslutningen. I princip är det sommarlov nu.
Idag dog min Morfar. Min älskade morfar som jag skulle träffa om 22 dagar. Det kom som en chock, egentligen inte väntat alls. Min morfar var inte gammal, inte det minsta gaggig, inte glömsk. Han var frisk! På insidan.... Hans kropp var förstörd. Hans hjärta och njurar la av. Jag tog det mycket hårdare än vad jag kunnat ana. Jag bara gråter.. :(

Allt är orättvist just nu, och Peace and love kommer inte bli så perfekt som jag ville.

-Tack Linnea. :)





Postat av: linnea

det blir snart bättre gumman! I promise! Love you

2008-06-04 @ 22:31:50
URL: http://linneahal.blogg.se/
Postat av: Madi din sis <3

Peace&love kommer inte alls bli som jag hade tänkt mig heller längre, pga en vis person. Men vi fixar det tillsammans baby. Det ska vi, som alltid innan. Jag älskar dig, föralltid systeryster!

2008-06-05 @ 20:22:35
Postat av: Anonym

2008-06-07 @ 11:07:03
Postat av: emma

jag var väl också med eller? dum

2008-06-07 @ 11:08:25
URL: http://skagerdalemma.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!