Halsbajs

Igår kom vi hit, asglada och roliga. Med mig har jag min Bimba som jag går promenader med i Norrk. och träffar på sött folk. Sen idag, eller nej INATT klockan två så vaknar jag och fryser FRYSER FRYSER, Yrar massa gör jag också, vid fyra vaknar Linnea av att jag gormar mig och ger mig genast alvedon och vatten.
Och sen efter 20 minuter fick jag ligga och svettas i en timme. Mitt hår var lockigt imorse.....

SÅ: jag kan inte gå i skolan, jag kan kanppt ta ut Bimba eller göra något! MAN SKA INTE HA 50 % NÄRVARO I SKOLAN :@ JAG VILL JU GÅ I SKOLAN, JAG ÄLSKAR SKOLAN!!



Snygg cam-bild. Alvedon or not i helgen är det fest!




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!