helg

Hela min helg blir en hemma-helg. Det är ganska skönt men just idag har jag fan vaknat på fel sida jag är på så jävla dåligt humör. allt är dåligt!

haha vad fint inlägget började!

Igår blev Felicia utskriven från habbiten i Uppsala så nu ska de vara hemma ett tag, förrutom alla miljontals besök hit och dit.
Folke bernadotte hab. är det bästa som finns, de är världens bästa, goaste snällaste.. ..Ja allt! Felicia har verkligen verkligen gått frammåt under dessa tre veckor. Nu kan hon gå med rullator! DE NI

Imorgon ska jag och pappa köra grejer till Norrköping, jag funderar på att tvinga honom bjuda mig och Vickan på mat någonstans, om hon inte jobbar, om hon vill vara med mig?  Linnea jobbar iaf så hon ska inte med. :<

Nu ska jag plugga och ringa massa samtal.


Tex du, svara lix?




Postat av: Linnéa

Zabbe, två av dina länkar är felskrivna och det är så typiskt du. att du inte märker det heller. Du är så himla disträ

2008-09-14 @ 17:51:53
URL: http://lillix.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!