hör-hur-synd-det-är-om-mig.

Jag är SJUK. Så sjuk att jag inte har någon röst så jag inte kan göra mig förstådd, så sjuk att jag fick ligga vaken i flera timmar inatt, så sjuk att när jag äter så spyr jag.
Dessutom är det praktikdag idag, och jag vill ha praktik mer än någon annan nu! Jag vill jobba!!
Jag har inte haft en enda kund i skolan heller, för att jag har mer än 50 % frånvaro nu.
JAG VILL GÅ I SKOLAN!
Penicilinet hjälper inte heller!

SÅ;
Nu ska jag åka in till Katrineholm till en trogen läkare jag har, hon ska även hjälpa mig med mitt näsproblem. Så jag ska nog skickas vidare till Flen till en privatläkare där.


puh. behövde skriva det där. Det är jävligt ovanligt att jag inte kan prata så text är min grej nu :()


Postat av: Linnéa

Men du måste ju äta medicinen ett tag för att den ska funka älskling!

2008-09-29 @ 12:39:18
URL: http://lillix.blogg.se/
Postat av: Sara

KRYA PÅ DIG DARL!!!! <3

2008-09-29 @ 16:25:01
URL: http://eklundsara.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!