Hyllning till min sambo Linnea

Nu är jag inte lika arg över att vara sjuk. Det kan jag omöjligt vara efter att Linnea var hemma på lunchen.

Hon kom inrusandes med påsar med gottigheter i.
Hon gjorde i ordning varm choklad med grädde, skar upp en appelsin, köpt en chokladkaka, köpt mocangin (?) och typ det bästa av allt, PROVIVA jordgubb. Linnea är bäst.BÄST. Sen tog hon ut Bimba på en promenad.

vem behöver pojkvänner när man har världens bästa sambo? förresten tror hyresbostäder att vi är lesbiska nu. Jag råkade "försäga" mig när de plingade på dörren:

TV-gubben: Jag ringde till mobilen och kollade,...
Jag: ja juste, jag är hemma och är sjuk och min sambo, eller alltså, min eh vän som jag bor här med är i skolan.

HAHA, nu måste de tro att vi lixom är ihop men att jag skämdes lite över det, dessutom ligger det underkläder överallt och våra sängar står i hop!








Postat av: Sara

FAN VAD GULLIGT :) <3

2008-09-24 @ 15:46:11
URL: http://eklundsara.blogg.se/
Postat av: Linnéa

Det kallas att man är lesbiska när man har sex med varandra. Som ni har. Kom ut ut garderoben nu

2008-09-24 @ 16:02:24
URL: http://lillix.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!