Party

Igår hade vi Inflyttningsfest i det vackra Norrköping.
Det var svinkul, men jag tror visst att penicillinet har en inverkan på fyllan för jag kommer inte ihåg mkt, och jag fick bara i mig typ tre öl.
Dom enda personerna jag kommer ihåg som gick var Pontus och Martin.
Pontus sparkade sönder vår toa-dörr.... ...Han ska minsann få komma och spackla igen den.


Idag är jag jättesjuk igen, och jag har glömt penicillinet, som endå inte verkar. Så imorgon får jag åka till sjukan igen för hela min kropp håller på att gå sönder, dessutom låter jag som en 13 årig pojke som nyss kommit i målbrottet som FÖRSÖKER prata. Så låter jag!

 

  








Postat av: bob

var ju bara för ni knullade på toan

2008-09-29 @ 19:30:46

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!