sjukZ

Heeje. Msn är såå trasigt i den här datorn eller överhuvudtaget. Så ni vet det när ni skriver och jag inte svarar utan loggas ut.

Det bidde inge Norrköping idag heller, kroppen höll inte. Jag åkte iaf in till Tandläkaren, och jag måste säga att det är en himla tur att jag har två tandläkare, en som fixar och donar kring tandställning och en som backar upp mig mot deras fel, det kan inte vara bättre.
I det gråa Katrineholm fick jag lite dötid som jag spenderade i de få affärer man vill gå i, och hör och häpna, jag hittade TRE par skor en skitsnygg väska och lite småttigheter... men jag köpte inget! Den snåla Zabina gick till banken och satte in pengar istället för att ta ut.

Jag måste skaffa ett jobb!

Imorgon ska jag till Norrköping iaf!



Postat av: Sara

Varför kom du inte till mig? :(

2008-09-10 @ 17:12:39
URL: http://eklundsara.blogg.se/
Postat av: Sara

sego jag menade ju på praktiken!!!!

2008-09-10 @ 19:07:51
URL: http://eklundsara.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!