spin me like a toy

Igår var jag riktigt trött och gjorde inte något alls! underbart
Idag ska jag på sjukhusbesök i etuna sen ska jag vidare upp till uppsala för att vara med felcia hela ´veckan. Det känns lite sådär att missa jättemycket i skolan men inget i världen är viktigare än detta just nu!

I förrgår var vi på skogsröjet, det var hur bra som helst. Vi träffade la puma, och pratade lite med dom.
Jag har lagt in massa bilder på bildagboken.
Linnea ville åka hem och sova så jag fick sova själv. och inte ska vi ses på hela veckan heller..



Postat av: Sara

fin cardigan :)

2008-09-01 @ 14:10:41
URL: http://eklundsara.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!