världens längsta inlägg

Hey.
Jag har visst massa spilltid här frammåt kvällen då alla går hem härfrån FBH
Just nu och inatt kommer vi vara själva i hela huset här, lite mysigt och avslslappnande.
hatar L Å N G A inlägg. Men idag har det hänt en del.... :

Idag har Felicia och jag simmat i en bässäng här, och det roliga är att i vattnet kan hon röra sig helt fritt även om det inte riktigt är som det var innan i vattnet så är det en himla frihet. Jag drog igång en tävling iaf och Felicia fick en rejäl kallsup haha!
Jag ska alltid gå över gränsen!

Vi har också pratat med en läkare som tagit reda på lite om hennes nerver efter röntgen osvosv. Vi är väl lite klokare än innan iaf. Felicia "bröt" två kotor som sitter under ryggmärgen men endå har hon en skada på ryggmärgen som ingen vet vad det är som är lite läskig, MEN den kan vara från födseln med, det vet vi inte. Förhoppningsvis påverkar den inte!

Felicia har också en kraftig infektion i urinblåsan som vi inte heller vet vad det beror på, men allt pekar på att tarmen läcker in i urinblåsan och förstör. Så en till operation för min lilla sis är väl på gång... : /

Nu ska Felicia göra sina private things sen ska vi kila ner mot Ica och handla någon vätska. Felicia dricker INGET.

Slutligen: Jag längtar inte hem. Jag har lite ångest över skolan. jag älskar min familj. jag saknar mina hundar. det känns wierd att mina vänner är i vår lägenhet och sitter vid min dator och skriver till mig, miss them. Min känsel i läppen har försvunnit mer :( Mina naglar går av.

Nu är min syster ute och går med gåbordet DENNI!

Jag har faktiskt inga nya bilder här!



Postat av: Sara

I miss you. Och hälsa familjen! <3

2008-09-02 @ 17:54:39
URL: http://eklundsara.blogg.se/
Postat av: Kim Von J

Nya headers som lottas ut i min blogg! Kom in och kolla!



Kram Kim

2008-09-03 @ 13:31:00
URL: http://kimj.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!