Adidas

Kaos i min blogg nu, sorry.

Ni vet kanske inte lika väl som jag hur väldigt lite jag kan hålla i mina slantar när jag sätter min fot på stan, det är ganska hemskt nu när min hjärna fördjupar sig i ämnet... ..Igår hände det oundvikliga, jag åt på stan och jag shoppade, väldigt lite dock men nöjd som satan blev jag med mitt MADONNAlinne och min GLESstickade tröja, uj vad nöjd jag var!




När jag anländer till Katrineholm så berättar Max att han "har en sak åt mig", varför? undrar jag,
 jo förklaring var den att det tydligen är synd om mig när jag ska opereras. (detärdet) Vet ni vad jag får? Ser ni tröjan längst till vänster? Den grönasköna? Den adidaströjan jag letat efter i hela mitt liv, Den! Hur gullig får man vara?
UJ vad nöjd jag var!




Ikväll blirä Super Mario och klippning av en ovillig. Mysi



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!