genom dina ögon

Ett gnagande problem jag har med mig själv, och alltid haft är att jag är usel på att läsa böcker.
Jag tror att jag skulle vara smartare om jag svepte fler böcker.
Nu har jag hittat en författare som får mig att stanna, liksom flera andra miljoner världen över. (Det är ganska tråkigt att när jag väl hittar ett flertal tilltalande böcker så är jag det man kallar en i mängden, verkligen verkligen en i mängden)

Det övernaturliga.
Jag läser med bestämdhet, melodiskt fladdrar ögonen förbi rad efter rad, bekvämligheten är ett faktum, inget stör mitt läsande, raderna förvandlas till verklighet och besegrar vetskapen om att det är en bok jag läser. Det är ju fullkomligt underbart att läsa.




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!