Pic you, pic that, pic me

Ni vet hur roligt det är att rensa mammas garderob och hitta massvis med bilder sen 70---> Jag sitter och kollar på mina bilder i datorn in this very moment, och så tänkte jag på mina forhoppningsvis barn, man vet aldrig vad min avkomma kan komma att vara, vad dom ska kolla på? Jag tänker ju inte skriva ut ALLA bilder. Det blir alltså facebook som jag får visa som mitt gamla album? Mysigt.



Postat av: Pojo

Hej ska vi bli bloggvänner och kommentera varandras bloggar?!:)



Ha en bra dag! :)

Kram :)

2009-08-31 @ 17:18:37
URL: http://candycanechildren.blogg.se/
Postat av: Adam the hunk

"Hej ska vi bli bloggvänner och kommentera varandras bloggar?!:)"

HAHAHHAHA

HEJ, ska vi bli bögvänner och knulla varandras arslen och sen gå ass to mouth? :))



Ha en hemsk dag.

2009-08-31 @ 21:10:23

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!