Pladder

Tjohopp.
Andra skoldagen avklarad, och vi hann tillochmed retas med ettorna och äta bullar! Inte illa pinkat för andra skoldagen!

För några dagar sedan skulle jag vara duktig och städa i mitt rum, självklart ska jag då tappa mitt kanebo-puder i golvet, klirr 400 kr i tusen bitar som dammsugaren fick äta upp. Så ett nytt puder har införskaffats idag! Onödig fakta, men min poäng som jag försöker få fram, till mig själv främst, att jag är en jävel på att göra av med pengar, ni skulle bara veta!
Nu börjar det växa en ångestgrop i bröstet.. fyfan för att bli vuxen hörrni!


En annan rolig läs; åt Bajsjobbig händelse som skedde under djulörundan med Sara, Millan och Bimba var att min Bimba tydligen ville bada och hittade ett perfekt kärr att bada i. I några minuter var hon helt borta, försvann som en vit/svart Springer Spaniel och kommer tillbaka som en svart klump! Härligt!



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!