trötthetens ord i trötthetens lag

När skolan har börjat börjar också klockan att gå fortare av en förbannat konstig anledning.
Idag har tiden runnit genom mina fingrar som duschvattnet skulle ha gjort för två timmar sen när jag bestämde mig för att duscha, istället rann ingenting genom mina fingrar än lite mindre blod än vanligt efter mitt lilla trallande på mitt lilla skrivbord här.

Både jag och Bimba är helt döda, typ så döda som dinosaurier ( som jag var för trött att stava till så jag tog till google) är idag, igår och i morgon. så döda är vi, i kropp och huvud.
Och fan vad jag saknar Max nu, trolla hit dig.

Det är alltid kul med kommentarer efter man färgat håret, i mitt fall har den enda kommentaren varit: snyggt, men du är snyggare som blondieee! Jo man tackar.




Postat av: Amanda

Ja men dessa människor verkar ju ha noll koll, du är skitsnygg i nya färgen! Myyycket bättre, roligare, fräschare etc. etc än det blonda :D (om du frågar mig iallafall) Jag ska inom de närmsta veckorna göra en helchansning, påfågel-färg á la mörk askbrun med stora partier i grönt, blått och violett ;> där kanske det kommer bli befogat att säga att jag var snyggar i mörkbrunt bara ;D haha

2009-08-23 @ 23:43:21
URL: http://amandalindh.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!