windy

Första skoldagen utsattes jag för idag, rätt nöjd över hur snabbt det gick men ganska besviken på hur en av norrköpings största gymnasieskolor kan vara så, hur ska jag uttrycka mig, OPLANERAD.  jaja, trivs väl rätt bra ändå. Vi fick ett brev, ett stort a4 faktiskt där vi ska läsa om den kommande influensan, kulkul. Jag behöver bara räkna ner mina sista "friska" dagar,(hm, är ju i och förisig förkyld nu...) för mitt immunförsvar är sämre än en baby född med inälvorna utanpå.

Dessa skor fick följa med mig hem idag, jag är så lyckliglycklig när jag trallar runt i finfina skor!
Dessutom har min insamling av leggins officiellt startat, två par leggins köpte jag idag, paljett and sammet.






Postat av: Anonym

Snygga skor!! Var är de ifrån?

2009-09-05 @ 19:54:28

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!