24 timmar på ett freaking dygn

-Tidagen den 15:e september, speciell dag. Faktiskt.
-Började med en svmorgon och klev upp och gjorde finfin frukost som en liten surprise till Lenne.
-Kom till skolan vid elva, lektion, lunch och lektion som innebar stress och färgning på de små (läs;unga, de är rätt stora!!) ettorna.
-Klar vid kvart över fyra, kom hem vid kvart över fem, missade precis friskispasset jag skulle gå på.
-Lagade istället mat, inget avancerad, tog inte värst lång tid
-Gick därefter D I R E K T hem till världens bästa Sara för att tralla vidare katrineholms finaste runda; Djulörundan
-Kom nyligen hem och inser hur mycket plugg jag har kvar och hur lite tid jag har.


Nu är klockan snart 8 och jag hade tänkt hinna med mycket plugg, kolla idol, duscha m.m . O M  A L L A  D A G A R  S K A  S E  U T  S Å H Ä R  S Å      V I L L  J A G  I N T E  V A R A  M E D!!

 

 




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!