.

Jag tror inte jag är den som gnäller ofta i det offentliga, i bloggen, facebook eller vad det må vara.
Idag är jag larvig, känslig och ledsen.
I fredags åt jag sist, det bestod av en slize pizza.
Igår åt jag en banan, ja, igår åt jag..
Jag skakade ut ett fullt glas vatten över min nya telefon, ipoden och datorn, tror datorn och ipoden klarade sig..
Inatt har jag sovit jättedåligt.
Nu har jag nyss duschat enligt tillsägelser från läkaren, jag får heller inte äta något på sex timmar före operation.
Jag fick 25 sms inatt/i morse.

Snart ska jag åka till Eskilstuna och operera näsjäveln. I kväll ska jag vara ännu mer deprimerad.


Postat av: Sara

Ikväll ska jag ta hand om dig. Älskar dig.

2009-09-21 @ 11:41:56
URL: http://saraaeklunds.blogg.se/
Postat av: Mia..

Åh, tjejen... lycka till massor och kramar!!!!!!!

2009-09-21 @ 22:34:49

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!