I can use somebody, someone like you.

Är det en trend i bloggvärlden att ljuga? att visa sig vara ledsen fastän man är glad? Att visa sig vara lycklig fastän man är jätteledsen? Jag tror jag missat något, trodde hela grejen var att man skulle vara lite personlig och att att iaf visa sin personlighet och känslor lite grann?

Ikväll ska jag börja bygga på mitt sandslott, det där som ibland blir jättehögt och starkt och står emot havsbrisen och slående vågor, och ibland blir det lite svagt och en lätt havsbris kan ta omkull det på några sekunder. Vi får se hur slående och starkt detta sandslott kommer bli.

Zabina<3 Sara foreverandeverforever



Postat av: Cecilia

Jag vet inte vad det gäller, men det lilla jag känner dig så tror jag på ett stabilt sandslott :)

2009-09-26 @ 23:09:55
URL: http://ceciliadahlfors.blogg.se/
Postat av: ANNA PEDERSEN

Haft en bra dag? ♥

2009-09-26 @ 23:46:16
URL: http://naannah.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!