lyckokick

Igår ringde min Felicia, min söta lillasyster, och enda lillasyster också för den delen.
Vet ni vad som fick höras? JO; HEJ ZABINA, VET DU VAD JAG HAR GJORT? näää, JAG HAR GÅTT FRÅN HALLEN TILL MITT RUM!!!!
Jag tappade hakan och fick ett lyckorus i hela hjärtat, kroppen och själen. Förstår ni? Hon har gått, HELT SJÄLV! Ingen jävla vägg, krycka, mamma, käpp etc, helt jävla själv!

Det har varit så mycket framsteg under denna sommar så ni anar inte!

På lördag börjar hon och jag rida också! :)



Postat av: Lena

Vad härligt för er ,,bra jobbat Felicia ,,,keep up the good work

2009-09-03 @ 06:40:29
Postat av: Sara

GO GIRL! :D träna träna träna är det ända som gäller. Så kommer allt gå galant.



Puss och kram

2009-09-03 @ 13:58:11
Postat av: Anonym

Awh! :D Saknar er massor, hoppas ni har det bra<3 Stora kramar från Lilla Nellie :)

2009-09-29 @ 17:07:06
URL: http://nelliemalm.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!