mani

Msn fungerar inte och det är inget glassigt på tv:n, min sambo Sara sitter och grinar vid datorn. PUSSPÅDIGSARA.
Idag tröstshoppade jag lite, men för första gången blev jag inte mycket gladare..Wierdo. IALLAFALL:
Jag köpte en efterlängtad fjällrävenjacka, en gräddbakelse till klänning, en megasnygg kjol från H&M, en cardigan, sketläckra leggins och till sist lite spännen!

Inatt sov jag som en liten bortsprungen valp med magvärk och en svullen näsa, inget att rekomedera. Nu har jag slängt iväg en krämp med sömn så nu sitter jag här med en svullen näsa och är sådär halvdeppig. Skulle behöva kramas lite.




Postat av: Mia...

Men du Zabbe... du glömmer Linnéa i dina texter??? Eller??? Kramar Mia.

2009-09-26 @ 21:10:23
Postat av: zabina

Det beror nog på att jag och linnea aldrig gör något längre som beror på vissa jobbiga saker främst mellan henne och mig. Har ingen lust att skriva tråkiga saker om henne och mig

2009-09-27 @ 20:49:45

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!