Random day, eeheh

Igår färgades det och klipptes det, oj vad det färgades minsann, hårlockar fallna på golvet var det dessvärre ont om. En trevlig stämning var det bara gott om.

Ikväll ska vi några frisörgirls på visning i Linköping, rajtantajtan kommer det bli. Sent ikväll ska jag krypo kos med min föredetta sambo, (PAPPA, INGEN KÄRlek, VI LOVAR!)  :*



Postat av: Amanda

du är inte så du du alltså ;D haha, ja man vet ju aldrig vem som trillar in på bloggen liksom ;O



vad skönt att höra :D haha, usch vad mammig jag känner mig! men jag ville bara vara snäll :>



spännande med visning föresten! hoppas det blir kul :D

2009-09-09 @ 20:23:50
URL: http://amandalindh.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!